Opzeggen

Wil je zelf of je kind afmelden van onze club?
Dat vinden we allereerst erg jammer maar respecteren je besluit en hopen dat je op een ander moment onze club weer zult vinden.

• Graag wijzen we je op het volgende:
    Je afmelding dient uiterlijk
    12 mei binnen te zijn. Dit om het proces van het samenstellen van teams en aanmelding bij de KNHB niet in gevaar te brengen.
  • Afmelden tijdens het seizoen is niet mogelijk (Hockey is een teamsport). Mocht er toch een dringende reden zijn dan verzoeken je contact op te nemen met het bestuur van MHC Heesch. Zie voor de contactgegevens de betreffende pagina op deze site.
  • Meld je je later dan 12 mei af, dan ben je de volledige contributie voor het volgend seizoen verschuldigd. In uitzonderingsgevallen kan het bestuur anders beslissen. (alleen op aanvraag)
  • Je dient aan alle financiële voorwaarden voldaan te hebben.
  • We stellen het zeer op prijs als je bij je afmelding de reden vermeld, dat helpt ons bij het blijven verbeteren.
  • Je kunt je uitsluitend per email afmelden bij ledenadministratie@mhcheesch.nl met vermelding van reden afmelding, naam, team en geboortedatum.
  • Opzeggingen via andere kanalen dan via de ledenadministratie zijn niet geldig.