De IT Commissie binnen MHC Heesch zorgt voor het volgende:

- LISA Club Leden Administratie
- LISA Website (
www.mhcheesch.nl)
- LISA App (Apple IOS en Google Android) Info:
www.lisa-is.nl/app
LISA Team (mijn.mhcheesch.nl) of via "Mijn MHCH" op de website
- LISA Narrow Casting (TV Scherm Clubhuis)
- Social Media:
www.facebook.com/mhcheesch
twitter.com/mhcheesch
www.youtube.com/user/MHCHeeschLISA

- Google Apps (Gmail, Agenda, Drive etc,) voor Bestuur en alle commissies
- Digitaal Wedstrijd Formulier (DWF) Laptop op de Bar
- Gratis Wifi in Clubhuis

Hieronder vind je een aantal belangrijke aandachtspunten voor het gebruik van deze diensten:

Inloggen/Wachtwoorden

Om voor jouw specifieke of privacy gevoelige informatie (leden/vrijwilligers) te kunnen zien/wijzigen op de Website, LISA App of LISA Team moet je inloggen met je Lidnummer en wachtwoord. Deze heb je gekregen bij aanmelding in je welkomsmail.

Lidnummer

Mocht je lidnummer niet (meer) weten: Het lidnummer staat bij Leden ook altijd op je factuur. Vrijwilligers (Bestuur/Commissie leden, Coaches en Trainers) die GEEN lid zijn kunnen het in dat geval per e-mail opvragen bij ledenadministratie@mhcheesch.nl

Wachtwoord Vergeten

Als je het wachtwoord niet meer weet kun je dit via de optie "Wachtwoord Vergeten” op LISA Team altijd zelf een nieuw wachtwoord aanvragen met je lidnummer en 1e e-mail adres zoals dat in LISA geregistreerd is. In Digitaal Wedstrijd Formulier e-mails is deze mogelijkheid ook toegevoegd.

E-mail adressen en telefoon/mobiele nummers

Je kunt zelf je e-mail adressen, telefoon en mobiele nummer(s) aanpassen.

Je kunt het beste hiervoor inloggen op LISA Team (Mijn MHCH) omdat daar alle velden beschikbaar zijn. Controleer dit direct en vul het eventueel aan.

Belangrijk:

• Je kunt in één veld (Telefoon, Mobiel, e-mail adres 1, e-mail adres 2) meerdere nummers/adressen opgeven door ze met een komma (,) te scheiden.
  • Controleer of het nummer het juist aantal cijfers bevat (meestal 10). Anders werkt het bellen vanuit de LISA App of SMS’en uit LISA Digitaal Wedstrijd Formulier (DWF) ook niet.
  • Geef bij voorkeur ook een mobiel nummer op zodat je snel bereikbaar bent (als je op de club bent of uit speelt.).
  • Bij Coaches wordt ook gebruik gemaakt van SMS voor Digitaal Wedstrijd Formulier (DWF). Daarvoor is een mobielnummer nodig.
  • Bij wijzigingen in deze gegevens direct ZELF aanpassen!
  • Zorg ervoor dat alle e-mail van@mhcheesch.nl domein niet in je SPAM/Ongewenste e-mail terecht komt. Hier door kun je belangrijke informatie missen!
  • Geef woonadres of andere wijzigingen per e-mail door aan ledenadministratie@mhcheesch.nl

Profiel Foto’s

Voeg ook een duidelijke profiel foto van jezelf toe aan je profiel/account zodat iedereen in de club weet wie je bent. Alleen je gezicht is voldoende. Beste afmeting is vierkant. Dit kan via de LISA App (nog niet beschikbaar in Nieuwe App) of LISA Team. Deze zijn dan ook in LISA Club te zien voor de commissies.

Team Foto (alleen voor coaches)

Ieder seizoen willen we weer graag teamfoto’s hebben voor op de website bij de teams, in het Foto Album en op het TV Scherm (Narrow Casting). Maak dus bij de seizoenopening of de 1ecompetitie wedstrijd een foto van het team met de begeleiders. Liefst in het goal met de randen van het goal er nog op, zodat alle foto’s er zoveel mogelijk hetzelfde uitzien.

Stuur de foto in originele hoge resolutie op naar it@mhcheesch.nl en plaats hem ook met je coach account/lid nummer op de team pagina in LISA Team.

Social Media

"Like" , "Volg" of ”Abonneer” je direct op onze officiële Social Media kanalen: Facebook, Twitter en Youtube . Zo blijf je altijd op de hoogte van het laatste nieuws! Voor Facebook en Twitter kan dit via de Homepage van de Website.

LISA App

Installeer de LISA App op je Mobiel/Smartphone (alleen Apple/Android). De links staan op de Homepage van de website.

Bij vragen mail naar de IT Commissie: it@mhcheesch.nl